Модельный ряд Fiat

Отзыв о Fiat Doblo 2010 года


Автомобиль: Fiat Doblo 2010 г.в., универсал, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 58000 км, двигатель - 1.4 бензин
Автор: Sergiy Dickhtjar (Украина, Гришни Плавни)   24.11.2012
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Позаду майже 60 тис. км і два роки експлуатації - можна робити якісь висновки про це авто італійського автопрому. До цього на італійських машинах не доводилось їздити, хоча послужний список досить вже солідний - від ЗАЗів до німців та японців. Тож повинен сказати, що є мені з чим порівнювати, і порівняння це на користь італійців. Скажу одразу, автомобілем я задоволений.

Тепер по порядку.

1. Загальний вигляд. В новій моделі присутній вже дизайн, є свій шарм. Якщо попередній "Добло" прозвали "акваріумом", то цей вже так не назвеш. Цікаво вирішена віконна лінія, шикарне панорамне скло ззаду, фари сучасні. Одним словом - виглядає машина достойно і сучасно.

2. Комфорт і салон. В цілому - на "4" з великим плюсом. Пробував попередню модель - там стояли задні ресори і балка, то дуже вже груба підвіска. На моєму "Нуово Добло Панорама" стоїть багатоважільна підвіска, машина набагато м'якшою стала завдяки цьому. Єдиний мінус в підвісці технічний - задні пружини стирчать дуже низько від дороги по боках і можна зачепитися ними при проїзді якихось бугрів або бордюр, незважаючи на солідний кліренс в 165 см. Хоча, як на мене, то хотілось би ще м'якший автомобіль - але і цей непоганий. Салон великий і просторий, машина широка - якщо відчинити повністю двері переднього пасажира, то я зі своїм ростом 186 см і довгими руками не дістану до дверної ручки, щоб зачинити. Над головою місця - неміряно, ще й велику полицю розміщено спереду вгорі - там і мапи дорожні вожу, і книги, і болільницькі шалики свої - що хочеш поміщається туди. Місця досить для всіх 5 пасажирів без проблем. Іздив на далекі відстані - 1000 км в Карпати взимку, то нормально переноситься дорога - сидіння цілком комфортні. Брав авто з кондиціонером, але без музики, поставив "Піонір" з блютузом - досить зручно говорити по телефону в далеких поїздках. Багажник - просто мрія великого квартирного злодія (жартую!), більше 3 кубометрів при складених задніх. Правда, тут нарив для себе один мінус - алгоритм складання задніх сидінь не такий, як мені подобається, не "в підлогу" складаються, як у "Рено Кенгура", а під передні сидіння. Але всеодно, місця досить і об'єму.

3. Двигун і трансмісія. Двигун простий і надійний, коней додали - тепер 95, а було 77. Для тих задач, які виконує ця машина - досить. "Овес" цим "коням" даю весь час дешевший - їжджу виключно на 92, лише коли немає 92, то заливаю 95, але це було всього пару раз. Витрати палива дуже залежать від самого палива. Наприклад, у нас немає заправок з нормальним бензином, то вдома в мене може бути середня витрата десь 8.2 - 9.0 л/100 км, а коли десь їжджу, де є фірмові заправки, то відразу падає на 1.0 - 2.6 л. Найменші середні цифри витрат палива були 6.2 , а найбільші - 8.8. Жодних робіт по мотору і КПП, крім планових ТО, не робив досі - навіть не міняв свічки запалення, хоча скоро планую це зробити. Також в плані - промивка форсунок системи живлення. Ясна річ, іноді себе знати невеликий об'єм та крутний момент двигуна - десь на підйомі, коли завантажений добре, або сильний зустрічний вітер на обгонах (великий "міделевий" переріз дається взнаки) - але ж це не авто для гонок, це робоча машина.

4. Ходова, рульовий механізм та гальма. В цілому - оцінка "добре". Були деякі проблеми, про них - нижче.

4.1 Десь після 30 тисяч пробігу почався дивний стук в задніх амортизаторах. На гарантійній станції перевірили, і заявили, що це розбились втулки гумові ("сайленти"), але на це немає гарантії, якби самі амортизатори - то замінили б. То вирішив цю проблему по-своєму - поїхав до відомого на всю округу умільця, він цими проблемами займається, він виточив нові втулки з ...танкових б/у гумових колісних бандажів, - і все, питання зникло. А причина була в тому, що італійці поставили всередину втулки металевої ще одну - полімерну, типу целулоїдної, і та полімерна дуже швидко зносилась.

4.2. Довелось замінити повністю рульовий механізм десь після 50 тисяч пробігу. Причиною була тріщина в корпусі механізму ("рейки", як зараз кажуть"), почав падати рівень масла в гідропідсилювачі, і причина була саме в тріщині. Тріщину ж зробив сам - потрапив в серйозні ями в бетонці на голодній трасі "Кіровоград-Кишинів", довелось і диски передні рихтувати, і були такі сильні удари, що дісталось рульовому. В усьому іншому - жодних проблем.

5. Ремонт і ТО. По ремонту, крім вказаних двох випадків, мав ще дрібну проблему в салоні - зламалась кнопка підйому-опусканнч вікна на водійських дверіх. Кнопку замінити неможливо, то замовляв у салоні повністю накладку, прислали через два місяці коштувала 220 гривень. Взагалі, по обслуговуванню питань і претензій немає, все нормально після ТО на 30000 км з гарантії знявся сам, далі робив на "своїй" СТО. Так, до речі, і дешевше - десь вдвічі, бо і матеріали дешевші, і робота. Хоча і на фірмовій станції це не були захмарні цифри. В цілому машина не затратна.

Плюсы автомобиля: Просторий салон, великий багажник, невеликі затрати на ТО і ремонт, нормальна ергономіка, двигун і ходова на рівні. Надійний автомобіль.

Минусы автомобиля: Незручне складання задніх сидінь, низько розміщені виступаючі пружини задньої підвіски.

Совет покупателю: Це авто не для задоволення від поїздки, а більше - для практичних справ, для тих, хто любить великі універсали. Для того, хто займається будівництвом власного будинку або возить невеликі партії товару - це буде ідеальний варіант.

Через 16 мес. и 15 дней Sergiy Dickhtjar дописал: При пробігу 80 тисяч замінив привідний ремінь ГРМ разом з роликом, заодно і привідні на генератор та гідропідсилювач поміняв, хоча можна було і не міняти. Після 85-ти тисяч проявився стук зліва в передній підвісці. Розібрались - верхня опора амортизатора "полетіла". Вирішив зробити заодно все по передку - замінили сайлент-блоки, опори верхні і кульові опори (вони теж вже були зношені). Зараз пробіг 90 тисяч, буду робити задню підвіску - домовився з місцевим "кулібіним", точитиме з фторопласту втулки, бо так і немає сайлентів від нормальних фірм.

Через 71 мес. Sergiy Dickhtjar дописал: Тут мене лякали, що десь при пробігу 120000 почнуться вже справжні проблеми. Що ж, маю розчарувати вас, панове скептики - автомобіль пройшов вже 150 тисяч, і поки що серйозних проблем не було. Що можу додати до попередньої інформації? На 138 тисячах замінив зчеплення в зборі, почались "хохми" при включенні передач, особливо задньої. При ТО на 150 тисячах замінив (вдруге за пробіг) ремінь ГРМ з роликом, не тому, що двигун працював погано - просто пора вже. Замінив також накладки на гальма передні (4-й раз за весь період) і вперше - задні колодки теж. Що ще можу додати - замінив вдруге наконечники тяг керма. Все інше - практично за регламентом. Свічки міняв кожні 30 тисяч пробігу, масло і всі фільтри - кожні 15 тисяч. Продовжую вважати, що "Фіат" - чудова машина за свої гроші, і не розоряє на ТО і ремонтах. Автомобілем задоволений, звісно, рано чи пізно доведеться його міняти, і цілком можливо, що й наступним може виявитись якась з моделей "Фіата".

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Fan-Fan  

привет..... " низько розміщені виступаючі пружини задньої підвіски" - как встретите на дороге модный кроссовер Пежо 3008, то дайте ему себя обогнать и увидите ТАКУЮ же конфигурацию задней подвески...это не в оправдание Добло..это как факт какие щас кроссоверы (приподнятые над дорогой хэтчи)

+6ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ви праві, до до цього списку, думаю, можна і ще деякі моделі додати. Просто у людей нормальні дороги, і вони цим абсолютно не переймаються.

+8-13ОТВЕТИТЬ  
Гость  

а почему не брали 1.3 дизель? он совсем ненадежный?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Бог з Вами, чому ненадійний дизель? Я цього не говорив! А дизель не брав, бо на момент покупки не було дизельної версії ще завезено, от і взяв бензин.

+8-11ОТВЕТИТЬ  
Fylhtq1201  

Добрый день Сергей я тоже являюсь владельцем такого автомобиля и у меня задние колеса разошлись как у заза хотя развал стоит на максимуме у вас такой проблемы нет?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

В мене подібного не було, хоча вже на сьогодні проїхав 78 тисяч. Можу тільки сказати, що на зміненій підвісці задній, яка тепер важільна, необхідно теж регулювати розвал. В усякому разі - один параметр точно. В мене при перевірці недавно виявили, що теж з одного боку є відхилення, і знайшли причину - розбиваються сайлент-блоки поперечного важеля. На фірмовому сервісі заявили, що окремо сайленти не міняють, лише в зборі з усим блоком, а це дорого, то я попросив одного "геніального механіка" підібрати щось подібне. Зараз чекаю, а коли будуть сайленти, то після заміни виставлять і розвал. Механіку, про якого говорю, я довіряю - коли міняв на 70-ти тисячах гальмівні колодки, мені пропонували всі магазини і фірми дуже дорогі - по ціні дорожчі, чим у "Мерса". А цей хлопчина підібрав аналог від "Альфа-Ромео" - і мало не вдвічі дешевше. Лише не має датчика зносу, як у мене стояли.

+8-10ОТВЕТИТЬ  
Fylhtq1201  

понятно... я тоже спрашивал что только с рычагом продаются хотя уже вроде появились по 350 грн. шт. в инете нашел на сайте фиатонлайн.

+3ОТВЕТИТЬ  
Fylhtq1201  

а масло берет? сколько доливаете от замены до замены?

+3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Масло бере. але не критично - в міжсервісний період поки що доливав від 400 до 600 грам. Новий взагалі не брав, а почав десь потроху після 50 тисяч.

+8-8ОТВЕТИТЬ  
Fylhtq1201  

как саленты сделает отпишитесь... может и я закажу...

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

З сайлентами вийшла така історія: Немає їх окремо, лише в зборі з важелями, а це, розумієте, яка ціна. Тож мені запропонували два варіанти - виточити з фторопласту або з танкової б/у гуми. Обрав варіант з танковою гумою, бо фторопластовий майстер виявився дуже "проханим". а я такого не люблю. А спеціаліста по гумі я знаю ще з часу, коли він мені точив втулки на китайський мій пікап. Зробив - і питання знято. Крім того, по ходовій ще замінив на 85000 пробігу верхні підшипники передніх стойок та кульові ("шарові" - російською) опори. Заодно - і передні сайленти та наконечники тяг керма. Більше затрат не було. даний комент додаю вже на 96000 км пробігу.

+1-3ОТВЕТИТЬ  
yakum  

За интересный отзыв о своем авто от меня +1 к карме! Надеюсь на взаимное +1!

+2-5ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ваш відгук взагалі класний - на таку машину, як у Вас, тільки ліниві не визвірялись! Їм, бач, дизайн не такий. А мені подобається, взагалі. я прихильник автомобілів з кузовом "універсал", так що Ваш вибір авто - мій повний "одобрямс".

+3-4ОТВЕТИТЬ  
krauler  

Не знаю, прочитав я все мені здається з такими поломками ти його схочеш скоро продати, наїздиш десь 120000 км і почнеться тобі цирк на дроті

+6-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Я так не думаю - на сьогодні вже 96000 км, і машина мене зовсім не розчарувала - ні надійністю, ні затратами на То і ремонт.

+1-6ОТВЕТИТЬ  
blade04  

ВІдгук цікавий, але я гадаю, що повна заміна рульового механізму на 50 тис. пробігу і витрата масла не свідчать про надійність такого авто, а, швидше, навпаки. Подібні проблеми були на моєму китайському Авео: відновлення рульової рейки на 50 тис. км, протікання прокладки клапанної кришки приблизно на 200 тис. км.

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Стосовно рульового, то проблема була не в низькій надійності вузла, а в поганих (це ще м'яко сказано) дорогах. Вихід з ладу був аварійним. А Щодо ж витрат масла, то такими речами грішать і набагато крутіші авто нерідко - ті ж БМВ, "Мітцубіші" і т. д. Тому говорити про низьку надійність двигуна за таким показником вважаю некоректним.

+1-4ОТВЕТИТЬ  
Kyiv-City-Driver  

Классна тачка !!!! , підвіска розвалилася, рульове розсипалося, постійний ремонт і точіння втулок для сайлентблоків. Ще й масло бере півлітра на 10тис. Авто не для нашої української цивілізаціїї. Я правильно зрозумів ваш відгук?

+1-3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Пересмикувати мої слова не потрібно - ніде я не сказав, що машина в мене постійно в ремонті. Знову ж таки, з того, що я мав по ремонту за час пробігу, то єдиний справжній мінус - це заміна рульового механізму, зверніть увагу - аварійна заміна, а не проблема якості машини. Все інше - це звичайні витратні матеріали, як от стійки стабілізатора або підшипники опорні на амортизаторах. А для нашої української цивізації, маю на увазі дороги, то потрібно їздити на танках або мінімум - на БТРах. місяць назад я змушений був, знову ж таки - аварійно, замінити один задній амортизатор. Їхав з Києва через Переяслав і в Черкаській області вночі вскочив у серйозну яму на швидкості десь 80 км/год. Результат - два погнуті диски справа і правий задній амортизатор сказав "гав". І які в цьому випадку можуть бути претензії до автовиробника? Та ніяких, бо вони продають автомобілі, а не автодороги! На момент комента загальний пробіг- 112 тисяч. І машину продавати не збираюсь, вона мене влаштовує. Повірте, за 30 років за кермом поїздив на всяких - від "Москвичів" до "Хонди Сівік" і навіть китайця, і є що між собою порівнювати. Все одно - вічних машин не буває.

+3-3ОТВЕТИТЬ  
sergey_m  

Отличное авто для работы и довольно надежное. Проблемы которые описал автор единичные. Не знаю только насчет 1,4 движка..В новом Типо 1,4 тоже ест масло..совпадение??

+3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

sergey_m, Ви правильно підмітили - і цього двигуна така особливість, бо вже декілька чоловік розповіли про подібні речі. Але вивести якусь формулу по кількості "поїдання" масла важко - коли менше, коли більше витрати на одиницю пробігу. Що можу від себе додати, то звернув увагу, що більші витрати, коли десь далеко по трасах проїдеш - тисячі півтори-дві. А от коли їздиш вдома на короткі дистанції - витрати масла менші. Щодо двигуна 1,4, то він вже настільки перевірений, що він багато в чому не поступається знаменитим італійським дизелям, звісно - крім витрат палива. Нещодавно у нас один таксист купив таку машину з довгим кузовом ("Добло Максі", то взяв саме двигун 1,4 бензиновий, хоча до цього в нього був теж "Добло" попередньої моделі з дизельним.

+1-2ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Fiat Doblo: Панорама для семерых
Панорама для семерых

Небольшому коммерческому фургону в крупной компании некогда передохнуть. Но есть версии, которые, как топ-менеджеры, выполняют более чистую работу. Или же им вменяются семейные обязанности.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Doblo

Fiat Doblo 2018 Fiat Doblo 13.100$ 2018 72.000 км
Fiat Doblo 2006 Fiat Doblo 4.999$ 2006 250.000 км
Fiat Doblo 2018 Fiat Doblo 13.100$ 2018 72.000 км
Fiat Doblo 2006 Fiat Doblo 4.999$ 2006 250.000 км
смотреть все
объявления