|
Отзыв о Fiat Doblo 2010 года
Автомобиль:
Fiat Doblo
2010
г.в.,
фургон,
механическая коробка передач,
Передний привод
, пробег - 70000 км, двигатель - 1.6 turbo дизель
Вибирав між кадді кенго і добло, купив добло 2010р з двигуном 1.6 мультиджет дизель 105кс ціна 11800ує, до цього мав берлінго 2005р 2.0d (90кс), так як не міг знайти більш менш прийнятного опису про даний автомобіль вирішив ниписати для тих хто планує купити дане авто. Почну з недоліків, їх не так багато , широкі стойки закривають огляд при поворотах, можливо привикнеться, короткі перша і друга передачі, в місті потрібно часто переключатись, знаю що це в шестиступках дизелів майже у всіх так, при наявності різноманітних карманчиків особливо сподобався сплошний через весь салон на потолку, на передній панелі всі вони маленькі записник не поміщається, двигун розміщений досить низько правильніше сказати порівняно низько (якщо рівняти з берлінго то там можна було переїжжати бардюри і ями на ура при шинах R15) і якщо не рахувати задніх пружин захисна пластина картеру сама низька точка, шини R15, хоча для міста і середніх ям їзда досить пристойна, якщо поставити шини R16 думаю все буде ок. Двигун хороший при потужності 105 на рівні з берлінго 2.0 (90кс) за трішки більшої маси, добре стартує при обертах від 1750 (берлінго починав інтенсивний розгін з 1500об) Тепер про переваги. Великий, просторий салон, по висоті взагалі один плюс, круїз контроль, кондиціонер, отоплення салону непогане, пристойні динаміки, регулювання сидінь по висоті (повинен відмітити посадка і так висока практично як в автобусі), кермо регульоване по вильоту і по наклону, великі бокові вікна і лобове скло, присутній повний електропакет, є кнопочка яка замикає будку. Двигун економний з Рівного до Чернівців по трасі показав 5.3 принаших дорогах яма на ямі, шостою передачою не так часто користувався, в місті 6.5 в пробках до 7.2. Динаміки хватає для агресивної їзди, хоча хто переплатить 1000 або 1500ує можна придбати 2.0 дизель (135кс) розхід думаю не буде суттєво різнитись але як на мій погляд це вже буде по динаміці як бензиновий двигун. По запчастинах -поміняв паливний фільтр (китай 250гр а оригінал 57є) повіряний 200гр, масло 500гр, заміна синхронізатора гарчала третя 220ує (30є запчастина + 170ує робота). Плюсы автомобиля: салон, економічний двигун, досить тихий до 3500об, підвіска середньої мягкості. велика будка. Минусы автомобиля: Мінуси описав вище. Через 7 мес. и 1 дней РУСЛАН дописал: Після піврічної експлуатації проявились деякі недоліки, зламалось кріплення ряду кнопок на передній панелі, два рази клинили роліки, внаслідок чого рвало ремень, в принципі ремонт не такий дорогий але час забирає. В авто такі основні недоліки, відувається турбояма на низьких оборотах до 1900 об, потім приріст потужності росте інтенсивно як і розгін, але таке щастя потребує постійно тримати двигун в межах обертів від 1900, порівняно низько розміщений двигун. Плюси це шумоізоляція салону, непогана панель, достатньо потужний двигун, низький розхід палива. Обсуждение отзываFan-Fan Руслан,привет...пару вопросов...1)за эту цену ты грузовик брал или уже переделку ? 2) у Фиатовского мультиджета 1,6 тяга 290Нм!!! неужели не чувствуеться? или купил ты его только недавно зимой что особо негде прочувствовать? да еще за 150уй чипануть до 360Нм можно http://www.racechip.de/en/chiptuning/fiat/doblo/doblo./1-6-multijet-16v-74kw/index.php - должен вообще самолет получиться? может в заправках дело тоже? в киеве только после дизеля KLO и WOG чуствуешь что "летишь"... +1ОТВЕТИТЬ |
Автобазар InfoCar.ua
Fiat Doblo
13.100$
2018
72.000 км
Fiat Doblo
4.999$
2006
250.000 км
Fiat Doblo
13.100$
2018
72.000 км
Fiat Doblo
4.999$
2006
250.000 км
смотреть всеобъявления |