Расход в городе: 7.7 л/100км, по трассе: 5.0 л/100км, средний: 6.2 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Вибирав авто між логаном, логан мсв, і добло, перші два були лишень бензинові в наявності, дизель під замовлення і по ціні мсв з такою ж комплектацією дорожчий. Вибрав добло, дуже зручно сідати в авто у порівнянні із седанами.
Першим враженням було те як в автомобілі просторно, сидиш на сидінні і щоб дістати стелі потрібно майже повністю випрямити руку. На відміну від переробок, у заводському пасажирі можна ззаду відкрити вікна, і навіть в багажнику "зябри". Для задніх пасажирів в підлозі вирізане місце для ніг, тому нога утворює кут в коліні 90 градусів і зручно їхати.
Можна ззаду встановити два дітячі крісла і поруч поміститься доросла людина, можна і 3 дітячі крісла встановити без прблем.
Автомобіль універсальний, можна і сім'ю і тонну цементу перевезти при потребі (звісно ж по черзі, а не разом). 1 раз з'їздивши на ринок можна закупити овочів на всю зиму).
Простота задньої підвіски це скорше плюс для наших доріг. Так вона жорстка, якщо не загружена, але я не перживаю за ричаги і ще якісь деталі багатоважільної підвіски. Достатньо завантажити 100кг в багажник і ніби інше авто, стає м'якше і нерівності проїжджати приємніше. За кордоном де рівний асфальт і відсутні ями - жорсткість підвіски не відчувається, навіть якщо пустий їдеш.
Про витрати пального напишу наступне:
- міжмісто їз проїжджанням сіл 60-80км/год 4.6л/100км.
- міжмісто їз проїжджанням сіл 60-100км/год 5л/100км.
- магістраль 120-130км/год 6.5-7л/100км.
Найкомфортніше це діапазон швидкості 80-110км/год, якщо швидше то оберти близько 3тис.
В двигун іде всього 3л. оливи моторної, фільтри достатньо дешеві, заміна маслі і фільтрів (4шт.) обходиться в середньому 1000грн (40дол).
Заводиться дизель в любу погоду і +40 і -25 перевірено, антигель в бак добло ніколи не лив, достатньо взимку заправляти пульс арктику.
На парковці якось з двох сторін "розумні люди" так припаркували свої автомобілі, що не зміг сісти в авто через передні двері, і тут в нагоді бокова зсувна. І взагалі бокові зсувні двері дозволяють підійти зручно і прямо, тобто не так як у звичайному седані (щоб відкрити двері потрібно стати позаду двері, а не навпроти двері).
Дехто нервується коли баче кнопки управління склопідйомниками на центральній торпеді, люди я вас не розумію, якщо у бмв е34, опелі омезі Б ці кнопки знаходяться поруч важіля кпп то не було проблемою, а в добло, логані це катастрофа... Відкрив вікно і вода/сніг не підають на кнопки.
Для відпочинку на природі авто супер! Два човни пвх, дрова, їжа, палатки, столи, стільці, матраси, спальники, одяг в багажник+ 4-5 людей в салоні без жодних проблем і думок про перегруз і десь глушником зацепим.
При включенні кондиціонеру втрата потужності мінімальна і ледь помітна, всеж таки крутний момент більший ніж на бензинових малооб'ємних двигунах.
Так інколи хочеться щоб під капотом був мотор 2.0л, але де ту потужність використовувати у нас на заході? Тут на кожному спуску ефект пральної дошки... і їдеш 60 км/год. Були б дороги нормальні - можна було б брати і потужніше авто, а так і цього достатньо.
Плюсы автомобиля:Кліренс.
Об'єм салону.
Бокова зсувна, задні розпашні двері.
Дизель і його крутний момент.
Мала витрата палива.
Вікна відкриваються, у новій моделі задні по типу зябр.
Минусы автомобиля:Відсутність 6-ї передачі.
Совет покупателю:Та що тут радити... Якщо подобається автомобіль - купуйте.
Через 5 дней Владимир дописал: Проводка для динаміків є в панелі, і в багажнику по бокам, тож при встановленні магнітоли проблем не
було.
Даже если вы не нуждаетесь в помощнике для ремонта квартиры или строительства дачи, у гражданской версии «Добло» все равно остаются плюсы. Увы, минусов не меньше.